Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Συνέχεια επιτυχημένης δοκιμής συσκευής παραγωγής υδρογόνου .

Φίλοι μου .

Για να μην πάθουν καμιά ζημιά τα αυτάκια σας και τα ματάκια σας αλλά και για να μείνουν και λίγα ευρουδάκια στην τσεπούλα σας  και επειδή έχω δεχτεί ερωτήσεις τόσο μέσω της ανάρτησης  , όσο και μέσω ηλ. ταχυδρομείου  και  τηλεφώνου  ,  σας απαντώ :
Tα  εξαρτήματα της συσκευής  εισάγονται από έναν φίλο και  εγώ τα συναρμολογώ και τα τοποθετώ αφού πρώτα μελετήσω τον τύπο του αυτοκινήτου και τον χώρο που αυτή μπορεί απρόσκοπτα να  τοποθετηθεί .
Σωλήνες σωληνάκια καλώδια καλωδιάκια  ρελέδες ασφάλειες  όργανα μετρήσεως  αγοράζονται από την ελληνική αγορά αναλόγως του σημείου τοποθέτησης  και του τύπου του αυτοκινήτου .
Στην δοκιμή χρησιμοποιήθηκε αυτοκίνητο LAND ROVER DISCΟVERY 2500 TD 5
Όπως θα δείτε και στο προηγούμενο video στο δοχείο έχει σημειωθεί η ανώτερη και η λιγότερη επιτρεπτή στάθμη  (MAX-MIN) .
Στο δοχείο καύσιμου ( νερού ) τοποθετηθήκαν περίπου δυο λίτρα νερό και μέχρι στιγμής δεν έχω προσθέσει άλλο νερό .
Το ύψος της στάθμης του νερού σήμερα που ελέγχτηκε είναι λίγο πάνω από την μέση .
Το αυτοκίνητο από την ημέρα της τοποθέτησης έως σήμερα έχει διανύσει περισσότερα από 600 χιλιόμετρα .
Το κόστος του όλου εγχειρήματος έχει εκτιμηθεί από 500 έως 1000 ευρώ κομπλέ τοποθετημένο  , και είναι αναλόγως του αυτοκινήτου  (πετρέλαιο ή βενζίνη ) παλαιάς η νέας τεχνολογίας και αναλόγως των κυβικών .
Το μικρότερο κόστος είναι στα αυτοκίνητα που κινούνται με πετρέλαιο και δεν έχουν αισθητήρα lamda  (μετρητής οξυγόνου) καθώς για αυτοκίνητα προηγμένης τεχνολογίας πρέπει να παρεμβληθούν επιπλέον ηλεκτρονικά εξαρτήματα .
Παρόλο αυτά το κέρδος είναι  εμφανές ακόμα και απο το πρώτο γέμισμα του ρεζερβουάρ τόσο για την τσέπη μας όσο και για το περιβάλλον καθώς το αέριο καιόμενο βελτιώνει όπως προέγραψα την καύση με αποτέλεσμα να βγαίνουν από την εξάτμιση καθαρότερα αέρια και ,,,,, νεράκι !!!!.
Όμως επειδή θέλω να είμαι  1000 % σίγουρος  για την αποτελεσματικότητα του καθώς και για τυχόν παρενέργειες , όποιος ενδιαφέρεται , μπορεί να έρθει κατευθείαν σε επαφή μαζί μου μέσω email : christosmaragos@gmail.com    ώστε να του δοθούν από εμένα ακριβώς απαντήσεις  σύμφωνα με το που θέλει να το τοποθετήσει   .

Να είστε καλά
Χρήστος Μαραγκός 

Δεν υπάρχουν σχόλια: